Trött

Hej där!

Det där med feber kör ju slut på en. Även om det nu känns bättre så är jag helt slut, så jag funderar på att mysa ner mig i sängen och kolla på TV innan det blir läggdags.
Imorgon blir det ingen vanlig skoldag. Jag och 3 andra i klassen ska åka iväg och kolla in ett ställe dit vi ska åka med dom nya FLU1orna i oktober. Det blir vår sista hajk där vi på egen hand ska vara ledare åt dom nya eleverna, så vi måste känna till stället lite innan vi åker dit med dom. Borde vara klara senast kl 12, så efter det kanske man tar en runda på stan och se om man hittar något vettigt att köpa.
Det blir ingen mer uppdatering idag, men förhoppningsvis är jag lite flitigare med bloggandet imorgon :)
Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0