Min allra första MFF-match

Som rubriken lyder så såg jag min allra första MFF-match igår. Min första allsvenska match med för den delen. Malmö FF-Trellebrog FF, ett riktigt skånederby som slutade 1-1. Om jag hade fått välja så hade ju så klart MFF vunnit vilket dom borde ha gjort, men domaren verkade ha en dålig dag igår eller så var han bara blind.
Hur som helst så hade jag kul ändå, jag och min vän Nikola satt uppe på läktaren och lekte domare själva och skrattade hela tiden. Lyckat! Fler MFF-matcher lär det bli :) Och tack till Mutavdzic som gav mig biljetterna, det uppskattades absolut.
Jag och Nikola skrev våra autografer på våra biljetter eftersom jag blev av med min MFF-oskuld och han fick äran att vara med på min allra första gång. Sen har vi planer på att en vacker dag bli kända också så då kanske dessa biljetter blir värda en slant :) Vi tänker långt och smart!
Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0