Glasögonorm

Vissa av er vet, andra av er vet inte men jag är en riktig blind jävel. Jag ser nada utan linser eller glasögon, och linser håller jag mig oftast till (ofärgade). Vet inte varför jag inte använder glasögon så ofta då jag faktiskt passar ganska bra i dom, enligt mig själv och andra. Nu har jag dock haft samma brillor i några år och är riktigt sugen på nya. Kollade runt på nätet och hittade ett par bågar som jag gillade och klickade hem för att testa.
Kan man bli förälskad i ett par glasögon? I så fall har jag blivit det! I adore them mucho :) Bågarna ser ut att vara i silver på min bild men dom är faktiskt guld.
Nu vill jag höra era åsikter. Ska jag eller ska jag icke köpa dom?
Ps. Bror, jag tjuvade din klocka :)

Kommentarer
skrivet av: GrKiC

Köööööp!

2011-09-21 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0