Fransk VS. Serbisk manikyr

På bussen hem från skolan idag:

Nemanja: Vilka fina naglar du har! Verkligen jättefina...
Jasa: Tack så mycket, visst är dom?!
Nemanja: Är dom äkta?
Jasa: Nä jag har gjort en nagelförlängning.
Nemanja: Jaha, hur mycket kostar sånt då?
Jasa: 360 kr för fransk manikyr, 260 kr för naturell.
Nemanja: A nisi htela srpski manikyr? (ville du inte ha serbisk manikyr?)
Jasa: Srpski manikyr, kad je crno ispod noktiju... (serbisk manikyr, när du har svart under naglarna)
Nemanja: Hahahahahaha... *skrattar i flera minuter typ*
Vi hoppar av bussen och han skrattar fortfarande...
1: Coolt att Nemanja ändå var så intresserad av mina naglar.
2: Killen är lika lättroad som jag :)

Kommentarer
skrivet av: neli

åh vilka fina naglar =)



haha serbisk manikyr låter ju inte sådär jättesnyggt haha.

kram

2011-09-23 @ 13:22:06
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

va tråkigt det där med skinnbyxorna =( dock blev jag lite besviken på mina som jag köpte för dem töjdes ut som fan efter bara 1 dag haha =( men det blir väl bättre när man tvättar dem.. får jag hoppas haha.



mjo tack, förkylningen håller i sig fortfarande men det är på bättringsvägen =) näsan är jobbig som fan haha..

kram

2011-09-23 @ 16:55:13
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0