Vitamin b5

När jag ändå har lite tid över ska jag jag passa på att rekommendera en produkt som jag använt i nästan 2 månader nu: Vitamin b5 från vekk!


Jag har i flera år nu haft problem med hyn, dessa jäkla småfinnar som aldrig velat ge sig. Jag har spenderat tusentals kronor på hudprodukter, ansiktsbehandlingar och även läkarbesök. Men INGET av detta har hjälpt. Jag har mått sjukt dåligt över detta vilket har bidragit att jag inte ens kunnat gå till affären utan att ha smink på mig.
Jag har för ett bra tag sen läst ganska gott om vitamin b5 men eftersom det var lite för dyrt så hade inte lust att lägga ut pengar på det för jag trodde det som allt annat inte skulle funka.
Men när jag för 2 månader sen googlade runt lite på nätet, hittade jag en sida där dom sålde vitamin b5 till ett ändå helt okej pris. 199 kr för en burk som räcker ca 1 månad. Det var värt ett försök tyckte jag så jag klickade hem det. Efter 1-2 veckor, blev jag glatt överraskad. Jag kollade mig i spegeln och tyckte att det började ge resultat. Och min bror märkte också skillnad på min hy då den blev mer jämn. Även om min hy är långt ifrån perfekt nu så ser den så mycket bättre ut nu än vad den gjorde förr. Mycket mer jämn och inte alls lika mycket småfinnar. Jag hade inte ens finnar när jag var tonåring så jag fattar inte varför dom kom efter,
Jag har som sagt använt detta pulver nu i nästan 2 månader och jag tänker absolut fortsätta med det, och jag rekommenderar alla andra som har problem med hyn att testa detta. Detta är ingen reklam, utan här talar någon som vet :)


Man kan antingen använda pulver eller kapslar. Jag föredrar pulver eftersom det räcker lite längre, och det är dessutom lite billigare. Prenumerar man på vitamin b5 får man det dessutom 15 % billigare. Dock rekommenderar jag att ni blandar pulvret i någon saft eller juice, mineralvatten med smak funkar också, för det är INTE gott att blanda med vanligt vatten.


Besök denna sidan om ni vill läsa mer eller beställa: http://www.vekk.se/se/

Kommentarer
skrivet av: neli

åh vilket bra tips! hatar min hy.. speciellt NU! inte alls bra..



haha jo men brunt är mer du =) håll dig till det hihi. kände samma här när jag hade en massa blonda slingor i håret sist.. när jag tittade tillbaka då jag hade brunt och mörkbrunt så insåg jag att det är mycket snyggare så =)



åh tack hihi. rosorna är så fina.. blev helt rörd när jag såg dem!

kram tjejen

2011-10-17 @ 15:32:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

ja men bilder är bilder haha =) det ser oftast bra ut på bild haha. nej men jag har mina stunder då min hy är jättedålig och ibland får jag typ inga finnar alls... är väl så för alla! går alltid upp och ner... kanske tar och testar det nån vacker dag.. har shoppingförbud nu haha =P



kram söt

2011-10-17 @ 18:44:29
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0