Regnig höstkväll

Hej där!

Vill börja med att be om ursäkt om några läsare missförstod mitt inlägg häromkvällen. Jag var bara trött och seg och orkade inte med något så det var inte av någon anledning jag inte hade ork.
Här sitter jag nu i alla fall och bara tar det lugnt. Ute regnar det och man märker att det verkligen är höst. Dock måste jag säga att för att det vara slutet av oktober så har det inte regnat alls så mycket som det vanligtvis brukar göra. Och det har jag absolut inget emot :)
Speciellt nu när man har praktik och man är ute med barnen så mycket. På tal om praktik så började den i måndags och håller på i 6 veckor framöver. Tycker att det går bra än så länge, ungarna är så söta och snälla :)
På fredag bär det av till familjen i Värnamo efter att jag jobbat klart för dagen. Storebror fyller år imorgon men kommer missa för mycket på praktiken om jag skulle ta ledig så han får klara sig utan mig på sin stora dag. Vi tar igen det i helgen :) Marknad i Värnamo och sånt, haha. Då får man ju hoppas att man ser lite folk som man känner.
Stannar till på måndag eftersom jag är ledig då, och det är första gången sen jag flyttade till Malmö som jag ser fram emot att åka till Värnamo i några dagar. Har inte varit där sen i somras så det är väl på tiden.
Nu ska jag hoppa in i duschen och inviga mitt nya bodybutter som luktar hallon :) 20 kr mannen, det er neeestan graaaatis *försöker låta som en riktig blatte från Malmö*
Ha en fortsatt fin kväll och adjö!

Kommentarer
skrivet av: neli

haha du vet bäst tjejen ;)

hoppas du haft en bra dag fina du <3

2011-10-26 @ 21:12:47
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

härligt och höra tjejen =)



jodå, den har varit helt okej.. dock flippar jag som fan på min hy just nu. har inte haft såhär dålig på skitlänge! det sänker mitt självförtroende så rejält.. vill inte se ut som en jävla prickig korv nu när vi ska fira mig i helgen och gäster ska komma.. och fest väntar på lördag!! bad timing...



kram

2011-10-26 @ 22:35:27
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

asså åh, jag flippar... seriöst! just nu också när jag som minst behöver det haha. ja men det är väl så.. får försöka tänka på att andra kanske inte tänker på det lika mycket som mig =( men det är så sjukt störande att när man känner att det väl börjar bli bra så ploppar det upp 2-3 till som är såna jobbiga och röda som inte ens går att klämma... JÄVLA ÄCKLIGA SAKER! vem har kommit på sånt här? =P

2011-10-26 @ 23:22:40
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: hanna ♡

planer för dagen? :)



det är så att jag har en fototävling med temat vatten som pågår på min blogg, den avslutas på söndag så du har tid att ta en bild om du inte redan har någon, kika in om du vill anmäla dig eller läsa vad man kan vinna och så, puss!

2011-10-27 @ 06:56:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0