Om jag hade kunnat hade jag gift mig med er

Jag har en läsare som jag vet brukar titta in och nu för tiden den enda läsaren som kommenterar här i bloggen den senaste tiden. En tjej som är lika skogalen som jag, så jag har lovat henne att lägga upp en bild på mina älsklingar som jag som sagt såg som en belöning för att jag klarade vandringen uppe i Kebnekaise utan problem. Dessa skor beställde jag hem i svart men när jag öppnade paketet så var det denna färgen. Har läst att en hel del fick fel färg på skorna dom beställde, men jag blev positivt överraskad nu så det gjorde inget. Skorna var helt underbara i denna färgen och eftersom jag har en massa andra svarta skor så gjorde det inget. Skulle dock inte tacka nej till ett par svarta heller, haha.
Så Neli ( http://iamsofashion.blogg.se/ ), this is for you girl :) Vad tycks?




Kommentarer
skrivet av: neli

aaw värsta söta inlägget ju hihi =) gullig du är! flytta tillbaka till jkpg så kan vi ta en fika eller något haha.. ja den fotbollsturneringen =) den pågår fortfarande varje år hihi.



och skorna var riktigt snygga! färgen är helt underbar... nudefärgade skor får en att se längre ut ;) fast det kanske du inte vill? haha. men det skulle jag vilja.. är så sjukt kort haha.



kram

2011-10-05 @ 17:27:58
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

jo jag kan förstå att du trivs där =) sist jag var i malmö så trivdes jag där också hihi. superhärlig stad verkligen, men jag skulle aldrig lämna jönköping för malmö.. malmö är så stort haha. jönköping är perfekt =) ja gör det.. skulle vara superkul ju!



ja jag har också alldeles för många svarta så det är bra att ha iaf minst ett par nudefärgade haha. som du säger, alltid snyggt när det bryter av =)



kram tjejen

2011-10-05 @ 17:43:28
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

snygga! :D

2011-10-05 @ 20:23:06
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0