Längtar efter min vita dröm

Jag har länge nu velat ha en iPhone, jag har funderat och funderat och för en vecka sen bestämde jag att jag SKA ha en. Jag är verkligen i behov av en ny. Men jag bestämde mig för att tänka smart och eftersom den nya iPhonen presenterades igår så kommer den börja säljas om några veckor här i Sverige, så kommer jag vänta med att beställa 4an tills dess. För då borde den gå ner lite i pris. Smart tänkt va? :P Man behöver ju inte direkt vara Einstein för att klura ut det. Men jag är sån att när jag bestämt mig för att köpa något så vill jag göra det på en gång och orkar inte vänta en enda dag till. Lite kliade det i fingrarna och jag var nära på att beställa en förra veckan, men jag lät bli.
Och tur är väl det för då hade jag klickat hem den svarta. Efter att ytterligare ha tänkt lite till (jag tänker mycket ibland) så kom jag fram till att jag vill ha den vita istället. Den är lite mer kvinnlig :) Nu längtar jag bara tills den är min, min fina, vita dröm. Det kommer vara du och jag mot världen!

Kommentarer
skrivet av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

iPhone<3

2011-10-05 @ 21:31:05
URL: http://ngo.webblogg.se/
skrivet av: neli

vill också ha en iphone haha =( avis!

2011-10-05 @ 21:52:46
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: M

Hej Jasa. Jag har en Iphone 4 som jag säljer. Så hör av dig om du är intresserad.

2011-10-06 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0