Ja det gick ju så där bra

Godkväll!
Haha vad bra det gick med uppdateringen igår. Jag är nog världens lataste människa när det gäller att blogga. Jag vill blogga men när jag väl sitter här sen så vet jag inte vad jag ska skriva.
Ni har inte missat något sen senast, det händer inte mycket i mitt liv. Skola, hem, hem, skola, haha.
Jag vill göra något roligt, inte bara låta livet flyga iväg utan att ha gjort något. Någon som har några roliga förslag?
Man känner sig så begränsad också när man bara lever på CSN. Det är nu sista månaden jag haft lite pengar över så jag har unnat mig lite grejer. Jag har typ glömt hur det känns att shoppa. Kanske borde få upp lite bilder på grejerna?
Efter att jag klarade den långa vandringen längst upp i landet så klickade jag hem ett par skor som belöning, tycker att jag var värd dom. Dom är typ finast i världen, så jag måste verkligen få upp bild på dom :) Imorgon kanske, men jag lovar inget haha. Beror på hur lat jag är!
Nu ska jag förbereda för sängen för jag har sån huvudvärk. Sov gott när det är dags!
Ps. Känner verkligen vilket värdelöst inlägg detta var, haha.

Kommentarer
skrivet av: neli

bild på skorna tack haha =D

2011-10-04 @ 23:19:11
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: neli

det är klart du ska lägga upp bild haha =D vi vill see!! ååh, om du inte kan sluta titta på dem då är dem säkert snygga haha.



haha shit? från 2007 =O det var som fan haha. roligt ju hihi =)

kram

2011-10-05 @ 00:48:24
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0