Fredagsmys

Igårkväll blev det bara vanligt fredagsmys på egen hand hos mig, som det oftast brukar vara. Jag sa det förra året, jag säger det igen: Det bästa med hösten är alla levande ljus som man tänder i lägenheten. Det blir mys på nolltid!
Och kan ni fatta att det är första advent om lite mer än en månad? Tiden går så sjukt snabbt, ibland blir jag rädd. Om 8 månader tar jag examen och min största rädsla är att jag inte får något jobb på en gång så att jag får flytta tillbaka till Värnamo. Det är det sista jag vill! Men det är inget jag ska tänka på nu i alla fall.


Ikväll blir det utgång med några tjejer från klassen! Ska bli spännande att se hur det går eftersom jag aldrig har festat med dom. Vi ska ut här i Malmö, men vi ska åka in till Trelleborg för att förfesta, haha nödvändigt :)
Får se om jag hinner lägga upp en bild på min festoutfit, men som vanligt lovar jag inget eftersom vi fortfarande alla vet att jag är dålig på att hålla mitt löfte här i bloggen. Jag försvinner lite som jag vill, och kommer tillbaka lite som jag vill :) Men jag märker att folk tittar in här varje dag trots att jag sviker er med uppdateringen så många gånger. Tack söta ni!
Vad har ni för helgplaner då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0