En liten förvarning

Hej där!

Imorgon blir det inget bloggande för min del. Imorgon åker jag iväg med 3 andra från min klass med 4 elever från 1an. Vi ska tillbringa ett helt dygn ute, med vandring, lekar, grillning och annat trevligt. Sova ute ska vi också göra :) Det ska bli lite spännande eftersom vi ska iväg utan några lärare, så nu sätts våra ledarkunskaper på prov. Det är nu vi ska leda en grupp på egen hand. Om 8 månader är man utbildad fritidsledare :) Vi kommer hem på fredag någon efter lunch, så då kommer jag förhoppningsvis uppdatera lite. Försök att inte sakna mig för mycket :)
Kram på er alla!

Kommentarer
skrivet av: neli

nej jag har tyvärr ingen CSN =/ går inte i skolan längre! hoppade av för det var verkligen inget för mig.. så jag söker jobb nu som en galning!

2011-10-06 @ 10:56:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0