Ännu mer nude

Jag är en riktig läppstiftsmänniska! Läppstift, läppglans, läppbalsam, måste alltid ha något på läpparna. Gillar alla möjliga färger och nyanser, men trivs bäst med ljust läppstift eller läppglans då jag brukar sminka ögonen lite starkare och mörkare.
Jag har kikat en hel del på Make up stores olika nyanser i nude och andra liknande färger och fastnade för en nudenyans som jag starkt funderade på att köpa. 170 kr för ett läppstift känns lite måste jag säga, så jag funderade noga haha. Samtidigt kollade jag in lite läppstift på Lindex och hittade exakt samma nyans i märket Lumene. 70 kr för det, så det fick det bli :)  Mycket nöjd är jag också för färgen är inte för stark och glänser även lite. Finns ju vissa tjejer som använder foundation som läppstift och läpparna syns knappt då, haha. Jättesnyggt med osynliga läppar. Nej inte riktigt :)
Försökte fånga den rätta färgen av läppstiftet på läpparna men misslyckades totalt, så jag hittade en bild på google istället.




Kommentarer
skrivet av: neli

åh riktigt fint läppstift ju =) och 70 spänn!!! hur bra som helst..



hihi jo men det är klart.. man vänjer ju sig hihi. men malmö är riktigt fint faktiskt =) och ja, jkpg är mycket mysigt hihi. stortrivs här =)

kram

2011-10-05 @ 18:42:06
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0