Vilket kap

På tal om kopior, min klasskompis som är i Filippinerna nu på praktik med 2 andra klasskompisar, köpte ett par högtalare till mobilen. Hon är väldigt nöjd över sitt köp eftersom dom kostade bara 30 kr och dom har väldigt bra ljud och blinkar dessutom. WOOOW :)
Kan ni hitta 2 fel dock? haha
Älskar sånt här, påminner mig så mycket om Serbien där man hittar väldigt fina "märkes"-tofflor och träningsbyxor på marknaden :) Länge leve File-papuce och abidas-trenerke!

Jeanettes fina högtalare från Filippinerna, daidas med 4 streck :)



Fina File-tofflor från Serbien



Kommentarer
skrivet av: neli

haha grymt inlägg =D

ja jag kan förstå att du är söpernöjd med den.. den var ju hur fin som helst =)

2011-11-08 @ 18:53:24
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: Irina

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! de tofflorna finns överallt på balkan fifan =D

2011-11-10 @ 23:22:51
URL: http://meandme.bloggo.nu
skrivet av: STEFAN

LOVE YOU, D E FÖRSTA GÅNGEN JAG E HÄR MEN jag älskar dej redan, ti si prava ljepota CMOK!

2012-04-24 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0