Värnamo

Godkväll!

Återigen försvinner jag och kommer tillbaka, försvinner och kommer tillbaka. Men ni är vana nu va? :)
Jag var hos familjen i Värnamo några dagar förra veckan och överraskade brorsan på hans födelsedag.
De trodde att jag skulle komma på fredagen, men jag dök upp på torsdagen just på brorsans dag.
Vi hade slava samma dag så när jag var framme utanför lägenheten lyssnade jag vid dörren och hörde att vi (dom) hade gäster, så jag smög in i lägenheten sakta utan någon hörde och bara hoppade in i köket.
Haha om jag hade lyckats få mammas och pappas miner på foto så hade det nog varit ganska kul att se. De såg helt förvirrade ut och bara stod stilla och tittade på mig utan att få fram ett ord på några sekunder.
Mycket roligare att överraska :) Dock gillar jag inte att bli det själv haha :)
Brorsan var inte hemma utan på jobbet. Tänkte överraska honom där men eftersom mitt tåg var 2 timmar försenat så hann jag inte riktigt med det, utan väntade på honom hemma istället.
För första gången sen jag flyttade till Malmö så såg jag framemot att åka till Värnamo, tyckte det verkade helt okej. Vet inte om det beror på att brorsan har flyttat tillbaka dit eller just för att jag inte varit där sen i somras. Och jag hade faktiskt ganska så mysiga dagar. På fredagen mötte jag upp min gamla klasskompis Viktor och besökte vår gamla skola med honom. Fanns några klasskompisar kvar där, så det var superkul att träffa dom igen och krama på dom. Och våra gamla lärare med som säger att det inte är samma sak på skolan utan oss :) Vad ska jag säga? Vi är speciella, det visste man redan!
Det blev en runda till donken med och hör och häpna, även Biltema som jag hatar. Men jag köpte värmeljus där så det är alltid något :)
Under min korta vistelse så hann jag ta en fika med bror 2 gånger på det omgjorde fiket på Pelikanen, där vi satt med min iPhone och skrattade som galningar åt våra roliga foton som vi fixade.
En fika med barndomsvännen Mika blev det också som jag inte träffat på ett år. Mycket skoj att se henne och prata ut med henne.
Det blev helt enkelt en riktigt lyckad vistelse i lilla Värnamo, så vi får hoppas att det blir minst lika trevligt när jag åker dit nästa gång. Vilket blir till jul troligtvis.
(hoppas min bror inte har emot att jag lägger upp den här fina bilden, haha)

Kommentarer
skrivet av: neli

älskar din pälskrage =D

2011-11-05 @ 13:37:42
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
skrivet av: Mika

Tack för en trevlig fikastund ;) Det var kul o se dig!! Puss <3

2011-11-06 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0