Det verkar vara lätt att älska mig

Hejsan!

Kom precis hem från praktiken! Jag har en 6 veckors lång praktik på en skola här i närheten av mig där jag jobbar med 6-7-åringar.
Det är verkligen något speciellt med mig och barn för vart jag än kommer så blir jag älskad från första stund av ungarna :) Underbara små saker! Kommer bli jobbigt att säga hej då till dom efter praktikens slut om 3 veckor så jag ska se till att ta vara på den tiden som är kvar. Idag när jag gick hem sprang alla fram för att krama mig. Hur söta är dom inte? :) Everybody loves Jasa!
Nu ska jag vila en stund och sen fräscha till mig och dra iväg på en fika med en nybliven vän. Chailatte heeej, jag är så sugen på dig :)
Hörs kanske efteråt om det inte blir för sent. Ska upp tidigt imorgon så måste lägga mig tidigare också.
Jag önskar er alla en mysig kväll!

Kommentarer
skrivet av: Lina S

Jag tycker det fanns mycket shopping och det är billigt.

2011-11-10 @ 10:55:39
URL: http://www.linastrandh.se
skrivet av: Emma

chailatte är så sjukt gott !

2011-11-10 @ 17:08:48
URL: http://emmaljungssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0