Chanel-inspirerad kärlek i väskformat

Denna gången har jag inte blivit förälskad i ett par skor (ja det är sant), denna gången har en väska stulit mitt hjärta.
Jag dreglar varje gång jag ser en Chanel 2.55-väska, och skulle gärna sälja någon av mina falska vänner för en sån väska. Nu får jag vänta tills jag har hittat mig en rik man som kan skämma bort mig med en sådan, och får nöja mig med en exakt likadan som vi kan kalla Chaney 2.55 (i'm so funny) så länge).
Nä men seriöst, väskorna är nästintill exakt likadana (nära i alla fall) , bara att min Chaney inte har ett Chanel-märke, jag har sparat in flera tusen kronor så jag kan leva utan det märket :)
Jag har nog inte nämnt min kärlek till väskor här i bloggen innan, men jag känner nästan lika mycket kärlek till väskor som till skor. Förr brukade jag köpa väskor hur ofta som helst, men jag har lärt mig att komma ifrån det. På högstadiet brukade jag dessutom matcha mina skal till mobilen med väskan, haha. Varje dag kom jag med nytt skal och ny väska. Vart fick jag pengarna ifrån egentligen? Fick ju inte mitt barn/studiebidrag innan jag fyllde 18.
Nåja, nog snackat om väskor, ni ska få se min nya kärlek istället :)


Min Chaney 2.55




Chanel 2.55



Kommentarer
skrivet av: neli

åh den var ju supersnygg =) love it!

2011-11-08 @ 17:44:28
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0