Mina nya sötnosar

Jag har typ bara högklackade skor och är det inte högklackade skor så är det sneakers. Men sneakers är inte världens roligaste att ha på sommaren när det är jättevarmt ute, och högklackade skor orkar man inte springa runt i hela tiden så jag har varit på jakt efter fina låga sandaler som man kan ha varje dag. Fina och låga sandaler har jag hittat många gånger MEN inte i min minimala storlek. 36or är alldeles för stora för mig så det kan jag bara glömma. En vacker dag så gick jag förbi barnavdelningen på H&M och där var dom små söta älsklingarna som jag bara var tvungen att ha. Storlek 35 och helt perfekta! Så ett tips till er med minimala fötter som jag, om ni behöver vardagssandaler, kolla in barnavdelningarna!

Okej, jag gillar inte att vissa upp mina fötter på bild för jag tycker inte jag har fina fötter men nu får jag offra mig lite eftersom jag vill visa er mina sötnosar. Och nej jag har inte svart nagellack på en nagel bara, det är min kamera som är lite lustig. Don't know why! Ni får miniatyrbilder så att speciellt ni med fotfobi inte blir helt förskräckta.




Hur söta är dom inte? :)


Kommentarer
skrivet av: Karroh

Sv: Tack hjärtat! dina ord värmer alltid lika mycket, saknar dig också ska du veta! <3

2011-05-03 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0