Idag ska jag vara en förebild för ungdomarna!

Godmorgon!

Känner att jag har fått en härlig start på dagen, och att jag ska jobba idag gör dagen bara ännu bättre. Jobbar hela dagen fram till 21.30 ikväll på fritidsgården. Halva dagen med fritidseleverna, resten av dagen med ungdomarna. Så idag är jag en förebild för ungdomarna :) Ska bli kul att träffa dom igen, har saknat dom en massa. Världens bästa fritidsgård!

United vann överlägset med sitt B-lag mot Schalke igår, 4-1. Sammanlagt 6-1 med båda matcherna. Och hör och häpna, inget rött kort till Vidic, inte ens gult. Så stolt jag blir :)

Hinner inte uppdatera mer innan jag drar iväg till jobbet, men vi hörs nog ikväll.
Jag önskar er alla en underbar dag!

Kommentarer
skrivet av: Lillis

Såg att du testat cambridge kuren... vart köpte du det???

:)

2011-05-06 @ 08:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0