1 maj 2011



1 maj- Ny månad, ny dag, nya tag! Och bredbandet är inte segt längre :) Jag däremot är det, men det är inget jag ska gnälla på.
Dock vill jag gnälla ihjäl mig när jag ser foton på mitt långa hår och allt jag kunde göra med det då. Visst jag passar i kort hår, men jag ångrar mig så mycket att jag klippte av det. "Jag behöver en förändring, bla bla bla, jag klipper av mig mitt hår, det är den stor förändring!". Hade jag kunnat örfila mig själv så hade jag gjort det. Eller jag kan men det är inte samma sak. Nå ja, håret växer ut nångång och nu ska jag inte gnälla mer. Ingen orkar med en bitterfitta haha.

Jag har inte ätit frukost än så det är nästa grej på listan. Sen måste jag iväg till Biltema (OH JOY) och köpa liggunderlag och leta efter ett rep. Nej jag ska inte hänga mig själv! :) Imorgon åker vi iväg med klassen och är borta till onsdag, 3 dagar ska vi paddla kanot. Något jag aldrig har gjort, så det är nytt för mig. Men alla säger att det är roligt så jag får väl lita på dom. Den största utmaningen kommer dock bli att packa alla saker så dom håller sig torra ifall man välter, vilket man säkert kommer göra ett antal gånger. Jag ser fram emot dessa dagar men mycket för att få det överstökat också. Ska ni utbilda er till fritidsledare så får ni räkna med många såna här utflykter, men det är inte många gånger man gör det i livet så man får se det som en kul grej.

Blir nog någon mer uppdatering under dagen, sen får ni vila ut från mig till onsdag för då är jag tillbaka igen :)
Ha en fin Valborg!

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Imas strasne oci , djavolske :P

2011-05-01 @ 18:56:19
skrivet av: Jasa

Anonym: Hehe hvala, mislim da je to kompliment za mene :)

2011-05-01 @ 22:19:13
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Anonym

Nema na cemu. Meni su takve oci strasne jer jesu djavolske al tebi stoje ;) Koliko si visoka ?

2011-05-02 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0