Dzenan Loncarevic

Imorgon ska mina öron njuta av denna mannens underbara stämma :) Har sedan Dzenan blivit känd, velat se honom och nu kommer han till Sverige för första gången. Välkommen till Sverige, framför allt välkommen till Malmö!
Jag vill inte ha för höga förhoppningar, men tror att det kan bli en riktigt bra fest. Jag ska dit med mina finaste kusiner, Bilja och Jasa :) Bara vi tjejer!
Kan tänka mig att det kommer vara galet mycket folk där, men ju fler dessto bättre.
Ser fram emot detta festen. Ses där :)

Ps. av någon anledning kan jag tyvärr inte lägga in ett klipp här så ni får höra honom,men sök på youtube. Lyssna pålåten "Ludujem", underbar låt.

Kommentarer
skrivet av: Irina

Hej =) riktigt bra blogg! Tänkte fråga ifall du kan berätta lite om hur studentlivet är i Malmö, planerar att flytta dit från Göteborg i augusti men skulle vilja veta hur en person som pga av pluggandet (precis som mig) klarat sig hitils i staden, ha dt så fint =)

2011-01-31 @ 10:01:42
skrivet av: neli

hehe jag kan tänka mig att det kändes härligt att se det live =) tv är ju inte samma sak liksom... och klart man skulle velat se serbien ta segern, men det finns inget att göra åt nu haha. man får vara glad över att det blev som det blev =)



jo det känns helt okej i skolan nu.. skönt att inte läsa engelska för en gångs skull.. otroligt skönt! men jag funderar ändå på att söka om nu i april till typ lågstadie eller grundskollärare =) får se.. eller kanske till och med något inom media!



haha jaså.. där ser man =) fan jag vill vara lite längre.. tycker det är så fint med lite längre tjejer!

hoppas allt är bra med dig slatka.

kramar

2011-02-01 @ 12:03:25
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0