Längtar efter våren och sommaren

Hej alla söta!

Söndag, och helgen är snart slut! Har ni haft en bra helg? Jag har fått vila ut i helgen, precis som jag ville och det var jätteskönt att inte göra något. Bror var här på besök både igår och idag, så vi har bara softat. Pappa var förbi här idag med med Bosko, och 2 snubbar till, men dom drack bara kaffe och sen drog dom vidare.
I helgen har det varit jättefint väder, kallt men fint, supersoligt och det älskar vi. Jag har aldrig varit någon vintermänniska och nu känner jag mer än någonsin att jag längtar efter våren och sommaren. Tänk att kunna använda alla fina högklackade sommarskor nu? Underbart, jag vill, jag vill! Mina bruna älsklingar längtar jag efter att få använda igen. Dock måste jag införskaffa mig en matchande brun väska till eftersom jag har ont om bruna kläder. Vilka grejer jag tänker på så här en söndagskväll :) Jasa i ett nötskal!
Här kommer en bild på snyggingarna för er som glömt vilka jag menar, och för er som inte har någon aning om vilka jag menar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0