Kort update av vad som händer i mitt liv

Hej vänner och läsare!

Jag lovade att hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv, men förvänta er inte värsta grejerna nu bara för att jag inte bloggat. Det händer inte så mycket nytt faktiskt, allt är som vanligt. Dock har vi vår 6 veckorspraktik nu, så jag befinner mig inte i skolan. Jag har min praktik på en fritidsklubb/fritidsgård här nära mig så jag är där på nolltid. Trivs ja? Ja, det gör jag verkligen, både eleverna i fritidsklubben och ungdomarna på fritidsgården är riktigt härliga. Än så länge känns det som jag valt helt rätt utbildning och jag hoppas att det fortsätter så.
Jag har ganska långa arbetstider, så jag hinner inte med så mycket efter jobbet. Men jag klagar inte, jag har det bra :)
Vad händer i era liv då?



Viiilka evakraaa egooon jog haaar! Visst matchar mina ögon så fint med tröjan? :) Ja så road är jag på praktiken innan ungarna kommer. Man måste ju fördriva tiden på något sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0