Fredag

Hej vänner och läsare!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har jobbat kvällar och känt att jag inte orkar blogga efter att jag kommit hem. Jobbar kväll även idag, men nu är det ju fredag så snart är det helg :) Får se hur ungdomarna är ikväll, om dom håller sig lika lugna som dessa 2 kvällar innan eller om dom blir lite livligare eftersom det är just helg. Vi har haft 2 jättemysiga kvällar, bara suttit och snackat, spelat biljard och lyssnat på juggemusik. Snacka om drömjobbet, få betalt för att lyssna på juggemusik :) Inte för att jag får betalt nu men ändå.
Vad har ni för planer för helgen? Förresten idag är sista dagen att rösta på brosans bidrag i SISTERS-tävlingen, så om ni inte gjort det än, GÖR DET! Ni har länken kvar i inlägget under, så klicka er in på länken och GILLA bilden. Vill verkligen att min bror ska vinna detta, det är han värd :)
Ha en underbar fredag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0