Jelena Karleusa in Malmö

I lördags var det dags för festen som jag och bror hade sett fram emot sen första dagen vi fick höra att den skulle äga rum. Divan, drottningen, stjärnan, fotbollsfrun Jelena Karleusa skulle komma till vårt vackra Malmö!

Prinsessan Tamara (världens bästa kuma/gudbarn förövrigt) och hennes pojkvän var här på besök över påskhelgen, så dom följde med oss på festen.
När vi kom dit runt 23-tiden så var det minst 50 meter kö för att komma in, så efter 1 timme så var vi äntligen inne på dansgolvet. Haha jag skojar bara, det var helt tomt när vi kom dit. Men jag hade världens bästa sällskap så det gjorde mig inget. Club Tobacco är dessutom så pass stort att det alltid ser tomt ut.

Någon snubbe sjöng fram till runt 00.15, sen var det dags för brzo kolo (snabb juggefolkdans), som vi seljaci (bönder) älskar. Jag säger bara som så att har man inte kondition till detta så ska man inte ge sig på det för jag var helt genomsvettig när jag efter halva tiden gav upp. Hatten av för Tamara som dansade sig igenom hela :)

15 minuter senare kom Jelana ut och började sjunga och sjöng i nästan 2.5 timmar efter det. Inte illa alls! Hon sjöng både sina egna och andras låtar vilket jag tycker är bra, för omväxling förnöjer. Jag tycker hon, tillsammans med hennes 2 blonda dansare gjorde en riktig bra show på scen. Dom kunde dansa och se allmänt sexiga ut vilket gynnade alla. Att hon inte har världens bästa sångröst är faktiskt ingen nyhet så folk som gnäller nu, vad har ni förväntat er?

Läste en tjejs blogg, som totalt klankade ner allt som hade med Jelena Karleusa och juggefester att göra. Hur man borde betala henne för att hon åkte enda från Göteborg till Malmö för att gå på en juggefest för att se en värdelös sångerska och bönder som dansar folkdans. Men då undrar jag, vem tvingade henne att åka hela vägen från Göteborg och vem tvingade henne att gå på juggefest. Antar att det var hennes val så varför gnälla och klaga så mycket då?

Jag tycker trots att det var så lite folk, så var festen bra och Karleusa var lika grym som vanligt. Varför gillar jag henne så mycket? Jo för att hon inte är som alla andra, hon vågar sticka ut och hon är en sån människa som man antingen älskar eller hatar! Visst hela hon är opererad typ, men jag tycker hon ser fär jävla bra ut ändå. Ser ni den kroppen? Hon har fött 2 barn, svårt att tro. Hon är en stor stjärna världen över för balkanfolk, hon har ALLT och hon är en fotbollsfru. Hon har det livet som många bara kan drömma om att ha. Det är det jag hade att säga om henne och festen :)





Ps. Sen var jag och Tamara lätt festens snyggaste brudar :)


Kommentarer
skrivet av: Muharem

Jaso sine jag gjorde verkligen det bästa av situationen men tyckte ärligt att det inte var så skoj att vänta i en evighet på henne... sen blev jag bara fullkomligt provocerad av han mannen som sjöng - kan bero på att jag inte åt på hela dagen... Jag älskar verkligen Karleusa och hon var grym som fan.. men att börja runt halv ett när man ska börja typ 11 kändes tråkigt. Men skoj hade jag :) Kommer nog ha ännu roligare när jag se henne till sommaren nere i Bosnien. Ha det bra!

2011-04-25 @ 23:06:11
URL: http://imazombie.blogg.se/
skrivet av: Muharem

Sine jag är inte så Malmö insatt - gdje si bila innan da mi kazes :) Här är i GBG är det 22 som gäller så jag trodde att det var tako i kod vas. Haha! Nej men hajde bice sve jos-bolje sledeci put - I hope :D Ha en god natt Jaso :)

2011-04-25 @ 23:22:31
URL: http://imazombie.blogg.se/
skrivet av: Mia

Jag bara undrar hur någon ens låtit henne bli artist... den som uppfann muskien måste ligga och vända sig i sin grav eller något...

2011-04-26 @ 19:06:47
URL: http://hepek.blogg.se/
skrivet av: Tamarica

Undra om Miss Klaga På Allt Och Alla hittar hit, hahaha... Hade varit skoj ;)

2011-04-28 @ 17:57:45
skrivet av: boris jelic

vet du när jelena karleusa kommer till malmö igen :D ?

2011-09-19 @ 23:13:35
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0