Sjukling med ett rött öga

Hej läsare!

Förkylningsperioden är igång för fullt och självklart ska jag lyckas bli sjuk då. Feber, halsont och ett rött öga fick mig att ligga kvar i sängen hela dagen :( Man känner sig helt hjälplös när man är sjuk och bor ensam. Mamma brukade jämt skämma bort mig när jag inte mådde bra. Men nu är jag så illa tvungen att klara mig själv. Så idag är te och alvedon mina bästa vänner. Jag ska även gå ner till apoteket snart och köpa ögondroppar och hoppas på att det snart blir bättre.

För övrigt är allt bra. Igår plockade Lara, Paula, Davor och Dragan upp mig så drog vi till klubb Srbija och kollade på EM-kval, Serbien-Slovenien. Slutade 1-1 för vår del, riktigt kasst om ni frågar mig. Slovenien är bra men Serbien borde klarat detta bättre, blev så besviken när jag såg hur dom spelade. Skärpning till nästa gång får vi hoppas. Efter matchen satt vi kvar i klubben en stund, sen lämnade vi av Lara och Paula på Rosengård. Grabbarna tyckte jag skulle följa med och äta med dom och utforska Malmö lite, så då gjorde jag det. Jag åt dock inte, jag kollade bara på. Men roligt hade vi, speciellt när vi lyssnade på slanina-låten och uzicko kolo-rap haha. Ska lägga in youtube-klippen här i bloggen under dagen så ni får se dom :)

Nu ska sjuklingen byta om och gå ner till apoteket. Långt, enda ner för trappan så är jag framme haha.
Ta hand om er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0