Serbien till semifinal i basket-VM

Vad ska man säga mer än grattis till mitt fina Serbien som idag efter åter en rysare vann mot Spanien denna gång.
Meningen var att jag skulle följa med Lara och kolla på matchen i klubben men eftersom jag är sjuk så var det lika bra att stanna hemma. Hon messade mig hennes användarnamn och lösen på bet365 så jag kunde kolla på livestream men det visade sig att matchen visades på tv10. Innan jag började kolla på den ledde vi med 8 poäng men så fort jag började kolla kom Spanien ikapp. Så för att vara på den säkra sidan så bytte jag kanal och kollade på vänner istället. Jag vet ju vilken baksuz jag är. När det återstod 25 sekunder kvar av matchen stod det lika mellan Serbien och Spanien. Ja då börjar man bli riktigt nervös och hjärtat slår 1000 slag i sekunden typ. 3-4 sekunder kvar av matchen och kungen Teodosic slår in en trea och vi slår ut de nuvarande världsmästarna och tar oss till semifinal. Det är dags att vi tar hem guldet igen precis som år 2000 men då som Jugoslavien. Hajmo Srbijo ♥


Kommentarer
skrivet av: Valentina

hahahaha, vilken inlevelse jaså!!! :D jag kan se mig dig sitta där helt nervös sa znojave dlanove hahahaha!

2010-09-09 @ 14:09:01
skrivet av: neli

hej tjejen :)

ja jag tycker det är väldigt dålig stil av och hålla på så... har märkt att många gör på det sättet och jag vill bara strypa dem jävla kärringarna :P så omoget beteende..

ooh tack så mycket hihi. hur går det med dig och din kille då? fortfarande tsm eller? :)

KRAM

2010-09-15 @ 20:24:40
URL: http://simplyneli.blogg.se/
skrivet av: neli

hej tjejen :)



ja tyvärr, så finns det ju det... önskar bara att alla kunde ändra på sig och tänka till lite innan dem håller på så som dem gör.. och säga till sig själva att det är fel det dem gör, men nej, dem njuter ju fan av det!



VA? nej :( va tråkigt att höra.. trodde ni fortfarande var tillsammans :(

KRAM tjejen

2010-09-16 @ 10:40:23
URL: http://simplyneli.blogg.se/
skrivet av: tamara

Måste bara säga att dina ögon är himmelskt vackra på detta kort, inte för att det är en ovanlighet men ändåååå... <3

2010-09-16 @ 13:46:45
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Aleksandar

Korrigering Jugoslavien vann basket VM 2002 inte år 2000 bara så du vet:)

2010-09-18 @ 11:22:19
skrivet av: Jasa

Jag skrev ju Jugoslavien.. och jo jag vet att jag skrev fel år men så viktigt var det inte att jag skulle gå in och ändra inlägget men tack ändå Aco :)

2010-09-18 @ 21:54:14
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0