I <3 Malmö

Hej alla vänner!

Det är helt otroligt hur bra jag trivs här i Malmö! Det är det bästa valet jag gjort på länge att flytta hit och jag ångrar mig inte för en sekund. Jag mår underbart här tack vare alla nya vänner och vänner som jag haft här sen förr, plus människor jag känt sen innan men lärt känna bättre nu. Ni är alla guld värda ♥
Jag känner helt klart att jag vill stanna kvar i Malmö efter att jag tagit min examen och jag hoppas att det blir så. För hem till Värnamo vill jag inte igen, om det inte är för att besöka familjen dvs.
Med tanke på vissa grejer som hänt nyligen så mår jag riktigt bra och det är för att jag befinner mig just här. Jag mår bra och jag har livet framför mig :)



Kommentarer
skrivet av: tamara

Glad att höra kumice moja :)

2010-09-18 @ 23:12:40
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Alex

Så fin bild :) innan du klippte dig väl? Håret var i alla fall riktigt fint med.

2010-09-19 @ 17:44:03
URL: http://alexandrafilipovic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0