Uppe kl 9 en solig lördagsmorgon

Godmorgon fina läsare!

Precis som rubriken säger så är jag uppe kl 9 en solig lördagsmorgon. Vanligtvis skulle jag gnälla som bara den, men icke idag. För jag la mig 21.45 igårkväll, så jag har fått mycket sömn under natten.

Det var riktigt skönt att sova i sin varma och mjuka säng, för natten innan sov jag och 6 vänner från skolan ute i en skog. Vi i FLU 1 var på vår vår första hajk tillsammans med FLU 2 som var på sin sista hajk, då dom skulle vara våra ledare. Och dom gjorde ett jättebra jobb:) Vi vandrade 7 km med våra jätteväskor, sedan körde vi lite lekar och lekte Expedition Robinson som jag stolt kan säga att jag och Rebecca vann. Bilder från hajken får ni se senare eller imorgon.

Nu ska jag nämligen sätta igånr med städningen, och klockan 12 börjar jag tvätta. Har dock inte mycket tvätt alls men lika bra att tvätta det nu så att det inte samlar på sig alldeles för mycket till nästa vecka. Senare idag kommer det besök från Värnamo, nämligen ingen mindre än mamma och pappa. Det var en månad sen vi sågs senast så nu saknar dom nog oss lite för mycket och orkade inte vänta mer. Trevligt ska det bli! Man kanske borde ta ut dom på en tripp här i vackra Malmö. Eller så blir det att man bara sitter hemma, det återstår att se.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig lördag!

Detta kollar jag nu på morgonen, ibland behöver man vara ett barn :) Kalle Anka var lite förvånad när jag skulle fota honom, men kolla så fint han posade för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0