Underbara, flummiga vänner

Jag har bott i Malmö i 1.5 månad nu ungefär, men de nya vänner jag har skaffat från skolan känns som jag har känt dom i en evighet och jag älskar dom redan. Dom är underbara, dom är flummiga och dom är helt galet störda. Dom får mig att skratta och dom får mig att må bra :)

I fredags samlades vi några stycken hos mig, drack lite och spelade spel. Behöver jag ens säga att vi hade kul? Kan ju låta bilderna tala för sig själva sen. Efter det drog vi till BalkanDeluxe där vi var högst en timme, haha. Kändes lite onödigt... Nästa gång stannar vi bara hemma och har ännu roligare än vad vi hade nu i fredags. Jag har så kul med dessa människor, och jag känner mig så levande. Vi alla är duktiga på att klaga, men nu säger jag att livet verkligen kan vara underbart.
Tack Silvio, David, Marija, och Rebecca för en rolig kväll! Tack Brahim och Shqipe också för att ni kom förbi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0