Jag råkade köpa ett par skor

Kan man råka köpa ett par skor? Jag kan det tydligen! Jag hade sett ett par kilklacksboots som är ganska lika såna som jag velat ha ett tag men inte hittat i min storlek (fy fan för mina små fötter), och nu hittade jag dom äntligen i rätt storlek. Kanske för att butiken öppnade på Entré idag och jag var där 10 minuter efter att dom öppnat. Vill man ha något får man se till att vara där i tid. Ännu en gång väljer jag att leva fattigt resten av månaden bara för att jag ska kunna köpa ett par skor, men dessa är värda det. För dessa vet jag att jag kommer ha användning av även till vardags.
Så vad tycker ni om dom? Tummen upp eller tummen ner? :)




Ps. Fokusera på skorna, inte rumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0