Invigning av skorna

Godmorgon godmorgon!

Ja här är jag uppe tidigt igen trots att jag inte behöver! Jag älskar att sova länge och på helgerna försöker jag sova ut så länge som jag bara kan. Men blev väckt av sms strax innan kl 10 och kunde inte somna om så det var bara till att stiga upp. Tänkte diska och fixa lite mannagrynsgröt, jag är en riktig grötnörd :)

Igår fick jag äntligen inviga mina nya stövlisar men tyvärr har jag ingen bild på det då mitt batteri på kameran har laddats ur och jag trodde att jag hade slarvat bort laddaren till den. Det hade jag inte för jag hittade den nyss :) Jag följde med Silvio till hans kusin och hans kusins flickvän som precis hade fyllt 20 år, så då tyckte jag att tillfället passade fint för att inviga stövlisarna :) Hett hett hett! Kusinen och flickvännen Jelena var riktigt trevliga trots att vi inte hann snacka så mycket pga många människor och hög musik runt omkring. Men dom verkar vara jättegoa människor så jag hoppas på att få träffa dom igen :)

Idag är tanken att jag ska plugga lite men innan dess tänkte jag hälsa på bror lite, se hur han har det i ghettot och så. Står att det bara är 2 grader ute, så det gäller att klä på sig varmt. Hallå, vart tog sommaren vägen? Den flög undan alldeles för snabbt, jag hann knappt känna av att det var sommar ens. Bara 7 månader kvar tills sommaren är här igen så det är bara till att stå ut! Man måste ju tänka optimistiskt :)

Hur har er helg varit mina vänner och läsare? Jag vill höra alla saftiga skvaller så sätt igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0