Hur kunde jag bo här i 19 år?

Hej hej!

Nu har jag varit i Värnamo i 2 dagar och jag är redan uttråkad! Fredagkväll var skoj då vi åkte hem till Magans gamla hem, där deras familj bor det vill säga. Danni skulle klippa mig, och jag blev by the way riktigt nöjd. Nu börjar det äntligen likna den frillan jag ville ja från början. Dock har jag inget foto på resultatet men ni ska få se det vid ett annat tillfälle. Magan var där med ungarna så det var riktigt kul att få träffa henne igen, och även resten av familjen.
Igår var det marknad och det var ju inget att hurra över men det var ändå helt okej eftersom vi mötte upp Magan och Danni så man fick umgås lite till med dom. Hugo och Wille är så otroligt söta, vill packa ner dom i en väska och ta med dom till Malmö :)
Idag är en vanlig seg söndag, som vanligt i Värnamo! Det är verkligen skönt att få vara nära mamma, så det är typ det enda jag har saknat. Dock var det jobbigare att komma tillbaka hit än vad jag trodde det skulle vara. Mycket här påminner mig om en viss person som fanns i mitt liv innan jag flyttade till Malmö. Jag vill bara glömma, men tyvärr är det lättare sagt än gjort. Speciellt här i Värnamo när man ser alla de platser där vi har varit tillsammans. Så jag måste säga att jag längtar tillbaka till Malmö för där mår jag mycket bättre. Dock ska jag njuta av min tid här med familjen.
Annars har jag inte så mycket mer att säga nu, snart blir det pita sa jabukama så jag laddar inför det :) Mammas mat är kärlek ♥

Malmö


Värnamo

Kommentarer
skrivet av: H a i d i s -

GODNATT!

hoppas du vaknar upp till

en 1 november med snö... ^^



Släng gärna en röst på mig.. ♥

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 22:51:55
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0