Dobro jutro nikome



Dobro jutro nikome
to su prve reci sto ces sutra reci
dobro jutro nikome
kad me moje milo tu ne bude bilo
Bog nek' ti je upomoc
dobro jutro nikom, nikom laku noc


Godmorgon fina läsare!

Jag vet egentligen inte vad jag vill ha sagt med rubriken och min lilla refräng under bilden. Startat dagen så här med att tänka lite för mycket än vad jag borde. Fast det är inte tankar som får mig att må dåligt längre, det är snarare tankar som får mig att skratta åt en persons patetiska tänkande. Tror han att jag är dum i huvudet och att jag inte vet något? Jag får reda på ALLT, utan att ens behöva snoka! Det går inte att gömma något från mig för jag får reda på det förr eller senare. Det enda jag kan säga är "dobro se dobrim vraca, a lose, losem..."

Jag gillar inte att öppna upp mig allt för mycket här i bloggen längre. Förr kunde jag lämna ut hela mitt liv här, men det har jag lärt mig inte är bra. Nu behövde jag dock avreagera mig lite, fast ändå utan att berätta för mycket.

Annars då? Jag mår för jäkla bra! Jag har så underbara människor runt mig att jag känner att jag har allt jag behöver just nu. Jag är en lycklig människa och tackar alla nära och kära till den bidragande faktorn som får mig att somna och vakna med ett leende på läpparna. Tänk så mycket en ny plats och nya som gamla vänner kan göra för en människa :)

Vad har ni för planer för helgen mina fina vänner och läsare? Här i Malmö strålar solen och det verkar vara en vacker höstdag ute, men jag ska sitta inomhus för jag ska vara duktig och tvätta. Varje lördag på Jasas schema står det tvättning, är det inte underbart? :)

Önskar er alla en underbar lördag, gör det bästa av dagen! ♥

Kommentarer
skrivet av: Anonym

Det är underbart och solig här i jönköping med :-)

Men skulle gärna varit i malmö o hälsat på. Tanke har ju funnits att vi faktiskt skulle rulla ner o hälsa på men dagarna o helgerna flyger bara förbi för fort :-/

Men hoppas, hoppas vi får till en helg snart.....

2010-10-16 @ 13:40:08
skrivet av: Jasa

Anonym: Varför så anonym? :) Jag vill veta vem det är som planerar att hälsa på oss här i Malmö :P

2010-10-16 @ 13:43:51
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0