Allt är inte glamouröst i mitt liv, men ack så kul jag har ändå :)





Här är bilderna från hajken! Som ni ser så kan man glömma smink, högklackat och andra glamourösa saker om man går fritidsledarutbildningen. På bild 5 och 6 bland dom små bilderna ser ni vindskyddet vi fick sova i under natten. Inte hästens sängar direkt men vi klarade det ändå :) Ser det lockande ut? Vi hade jättekul och med bra sällskap klarar man allt. Detta är bara en dag, sommarfjällvandringen nästa år i en hel vecka lär jag ju lipa ihjäl mig. Men efter det kommer jag vara Rambo, I know!


Kommentarer
skrivet av: neli

härliga bilder hihi :D

hoppas att du haft en bra helg tjejen.

kramar

2010-10-10 @ 21:04:36
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0