Visningen är nog räddad...

... ja för min del i alla fall. Nämde ju att jag hade problem med mina skor som kändes för stora när jag gick. Kollade på Åhléns i fall dom hade inlägg till skorna som gjorde att inte fötterna glider. Men dom hade bara inlägg som man sätter mellan hälen och skon, så vet inte om det riktigt skulle hjälpa. Hoppade in i en skoaffär och frågade dom, och dom sa nej först. Men sen sa kvinnan i butiken att det fanns ett par sulor som kanske skulle kunna hjälpa. Skulle precis ta fram plånboken för att betala men då sa hon att hon bjuder på dom. Gratisgrejer, I like, haha. Tack snälla kvinna! Testade sulorna i skorna nu lite snabbt och det verkar som det hjälper. Men måste ändå se sen när jag går en längre bit på scenen så att inte fötterna glider fram ändå.
Visst det är fint med små fötter, det är det verkligen. Men jag verkar ha alldeles för små eftersom 35or är för stora för mig. Då blir det bara jobbigt.
Någon som har samma problem?


Kommentarer
skrivet av: Josefin

Jag har ! Eller jag kan ju ha 34-35 men de är många butiker som inte börjat med 35or på dam avdelningen än :/

2010-05-26 @ 20:08:26
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
skrivet av: Josefin

Svar: Åh vilka sidor brukar du beställa från då? :)

2010-05-26 @ 20:29:31
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
skrivet av: Josefin

Svar: Okej, tack för tipset :)

2010-05-26 @ 20:43:29
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0