Statistiken ökar :)

WOW säger jag bara! Med tanke på att jag precis börjat blogga igen och alla mina bloggläsare försvann under min bloggpaus så har min statistik växt till sig rejält idag :) Klockan är strax innan 20 och jag har 70 unika läsare. Det är mycket för lilla mig :) Men det är precis det som gör mig så glad, att ni har hittat hit. Hade jag kunnat bjuda på saft och kakor så lovar jag att jag hade gjort det.

Det blir bara en snabb uppdatering nu eftersom jag ska till bror och kolla på ESC. Vi (tjejerna) övade gången på scenen idag och vi lyckades få ihop det riktigt snyggt. Jag hoppas bara att det löser sig med skorna, dom är lite för stora nu.

Ni som bor i närheten av Värnamo får gärna komma kolla på den! Lördag klockan 13.00 och 16.00, Värnamo Folkhögskola. Självklart får ni andra komma med, haha.

Hörs senare sötnosar, nu ska jag sjunga "Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan... Come on!"

Kommentarer
skrivet av: neli

OMG snart är Serbien :D :D

Ovo je balkan, balkan balkan.. Ovo je balkan.. COME ON :D

PUSS draga ♥

2010-05-25 @ 21:25:22
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: neli

VI KOM VIDARE GUMMAN :D

VI KOM VIDARE :D :D ♥♥♥

2010-05-25 @ 23:05:25
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0