Snabb uppdatering

Godmorgon!

Lite bråttom så här tidigt på morgonen men en snabb uppdatering ska ni få i alla fall. Jag fick relativt mycket sömn inatt jämfört med de senaste veckorna, men ändå ville jag bara ligga kvar i sängen och sova vidare. Det kan jag dock tyvärr inte göra för nu ska jag iväg till skolan och stötta klasskompisarna som ska ha redovisning. Hoppas dom alla är sjuka och stannar hemma nästa vecka när det är min tur. Jag är sååå sjukt nervös! Att stå på scen och spela teater eller gå en visning inför en massa människor är inga problem. Men när det gäller att stå och prata inför klassen och redovisa är omöjligt. Skönt att veta att man inte är ensam om det i alla fall.
Jag har lång lunch idag så jag hinner säkert med en uppdatering då med.
Ha en fin dag mina söta vänner :)

Kommentarer
skrivet av: FlizanLizan

sv: hehe okej :P

allt bra idag? :)

2010-05-27 @ 08:52:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0