Pada kisa i hladno je kao u jesen devedesete

Godmorgon

Dagen började med att jag försov mig. Jag vaknade en halvtimme innan jag skulle gå till skolan. Hoppade upp ur sängen och gjorde mig snabbt iordning vad händer då? Jo det börjar ösregna! Man blir ju sååå sugen på att gå ut då. Jag har ändå bara 2 studietimmar fram till lunch, då man gör vad man vill så jag tänkte att jag lika gärna kan göra det hemma. Så snart ska jag plugga lite samhäll.

Igår blev det inte så mycket att öva inför modevisningen. Övade på att gå några gånger sen var Blikenda tvungen att gå. Men idag ska vi både testa kläderna och öva på gången. Hatar bara mina små fötter vid såna här tillfällen. Jag ska ha på mig pumps med öppen tå och då är skorna lite för stora för mig. Storlek 35 är för stort för mig, kan ni fatta det? Dagisungarna har fan större fötter än mig, haha.

Nå ja, efter det blir det att stressa hem och dra till brorsan för där ska vi tillsammans med Jasna kolla på ESC och heja järnet av oss på Milan :) Åååh vad jag längtar!

Ha en fin dag mina vänner!



Update: Näheee vi får visst inte rösta ikväll! Nu blir jag tjurig... Hur ska jag då kunna rösta på Milan? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0