In med det nya, ut med det gamla- Ny bloggdesign!

Jag älskar verkligen min nya bloggdesign, tycker den blev superfin! Den ser så proffsig ut trots att den är ganska enkel. Man vill ju inte att det ska vara för mycket, så den här är precis lagom. Exakt som jag vill ha det :) Jag kan verkligen inte släppa den rosa färgen, så det är något som alltid stannar kvar.
Jag vill tacka Jennie (www.jennsiii.blogg.se) som fixade min fina design år mig! Jätteduktig tjej som gjorde den för en billig slant.

Vad tycker ni om den nya designen och vilken gillar ni mer?

Före:



Efter:


Kommentarer
skrivet av: neli

HEJ GUMMAN :D

Va kul att du är tillbaka. Så ska det vara :D Och med en ny design och grejer också. Gillar extremt mycket. Speciellt din header. Sjukt fina bilder på dig ッ ♥



Jag HOPPAS verkligen mest av allt att dem går vidare, men som sagt Europa har inte samma musik smak som oss :/ Haha. Jag själv tycker den är bra, men frågan är vad resten av Europa tycker? :( Ikväll måste vi rösta som fan haha :D Allt bra med dig annars? :) Hoppas det!

PUSS söt ッ ♥

2010-05-25 @ 16:23:30
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: neli

Bilderna är verkligen jättefina :) Snygging ッ ♥



Jag sitter och tittar på repetitionen nu som du lagt upp och måste säga att den är riktigt bra. Nu känns det mer säkrare faktiskt haha. Och va roligt att du har hört positiva kommentarer om den. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa :D Och hålla tummarna måste vi göra! Låten är ju så sjukt bra hihi. Ja jag vet att Bregovic har komponerat den och det kan nog göra mycket för som du säger, Bregovic är känd i hela världen och alla borde väl veta vem han är haha. Gud va spännande det kommer bli. Vill att det ska böra NU! Haha. Ah juste, vi kan inte rösta ikväll. Jävla skit! Får be min kusin nere i serbien rösta åt mig hahaha. Hihi ja och sen har vi ju alla grannländer också. Dem får vi inte glömma. Dem är så gulliga och röstar på oss hihi :D



Härligt att det är bra med dig. Med mig är det bra också, men har fullt upp i skolan nu. Det är verkligen galet :( Men så är det nu veckorna innan sommarlovet.. Ja, jag har lov snart också.. 3 veckor kvar sen är det slut med helvetet haha :D När slutar du? :)

PUSS söt ッ ♥



2010-05-25 @ 16:45:19
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Karroh

i like it :) skitsnyggt nu!

2010-05-25 @ 18:03:42
URL: http://somethinginvisible.blogg.se/
skrivet av: Jennie

Vad kul att du blev nöjd :) Alltid roligt med nöjda kunder :)

puss påre!

2010-05-27 @ 13:02:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0