Hej jag heter Jasa och jag stinker lök från munnen

Intressant rubrik eller hur? :)
Nä men nu är det så att jag ALDRIG brukar äta lök om det inte är så att det finns lök i maten och att man inte känner av löksmaken. Och jag brukar ALLTID ha tuggummi i väskan. Och vad händer idag? Jo jag lämnar väskan hemma för jag behövde inte den i skolan. Så när vi skulle fika så gjorde jag värsta goda mackorna och fick för mig att lägga på purjolök. Extra mycket dessutom! Men det var jävla gott ska jag säga er. Så efter fikat så undvek jag att prata med människor, haha. Och var jag tvungen att göra det så höll jag mig på avstånd eller vände bort huvudet.
Ganska onödigt inlägg, men något måste jag ju skriva om :)
Ha det bra lökisar!


Kommentarer
skrivet av: Gabriella

gud va vackra ögon du har

skrivet av: Gabriella

ingen fara :)

skrivet av: rebecca heter jag ;)

fin blogg =)

2010-05-27 @ 16:36:54
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/
skrivet av: alizia

Vilka fina ögon !;O

Och as snygg blogg!♥

2010-05-27 @ 19:45:45
URL: http://colombianaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0