Guess who's back?!

Helt rätt mina damer och herrar, ingen mindre än jag, Jasa har fått blogglusten tillbaka! Tror jag i alla fall, jag har haft ett väldigt bloggsug de senaste dagarna när jag varit iväg. Vart har jag varit då undrar några av er? I underbara Skåne självklart ♥ 2 otroligt roliga dagar har jag tillbringat hos Lara i Malmö och firat hennes 24-årsdag. Vi har stressat som bara den med att handla allt som behöver handlas inför ett födelsedagsfirande, vi har strax innan midnatt bakat tårtor, och vi har skalat 2 kilo morötter och minst lika mycket gurka. Men om det var värt det, för grönsaks-snacksen gick åt som bara den och folk slickade på tallrikarna så god som tårtan var, och sist med inte minst så fick Laki en lyckad födelsedagsfest.




1 underbar dag har jag även tillbringat hos pojken i Helsingborg. Vad ska jag säga mer än att det som vanligt var underbart. Det är det enda ni behöver veta faktiskt.
Sen måste jag passa på att skryta om att jag fick ett par jättefina örhöngen av Vlados mamma. Hon sa att även hon och Vlados syster har likadana. Behöver jag ens säga hur jättesuperglad jag blev? Jag blir alltid lite lagom generad när jag får presenter, men jag är verkligen jättetacksam och jag kan lova att dom kommer användas flitigt.



Så får jag höra vem som är glad över att jag börjat blogga igen? :)

Kommentarer
skrivet av: Karroh

I am! :D Öronhängerna var jättesöta btw!

2010-05-24 @ 09:13:16
URL: http://somethinginvisible.blogg.se/
skrivet av: tamara

TAMARA!

2010-05-24 @ 10:44:37
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: laki

me like att du bloggar ;) yes a mooodel!

2010-05-25 @ 08:38:41
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0