God morgon!

Godmorgon fina läsare!

Statistiken har redan börjat öka så fort jag börjat blogga igen, och det är ju precis så det ska vara.
Mina ögonlock känns flera kilo tunga, så trött är jag. La mig klockan 3 inatt, för jag hade skolarbeten att göra. Ändå gick jag upp lite tidigare nu, jag orkar inte stressa. Så jag sitter här och njuter av mitt morgonkaffe och skriver ett inlägg till er.
Vad har ni för planer idag?
Jag ska till skolan kl 11, sen kommer jag faktiskt stanna kvar där efteråt. På fredag och lördag ska jag gå modell för Blikenda, på textilarnas modevisning. Så idag ska vi testa kläderna för att se att allt är bra, plus att vi ska öva på att gå i våra heels. Det borde ju inte vara några problem för mig va? :) Bara för det lär jag snubbla på scenen eller något liknande.
Det var ju exakt 5 år sen jag gick modell på samma visning fast för brorsan och han dresserade oss mer eller mindre. Allt skulle ju vara PERFEKT, och visst var det perfekt då tycker vi. Nu skrattar vi när vi ser det... Men duktiga var vi absolut. Bror var så stolt :)
Då så mina vänner, tror jag får ta och runda av här så hörs vi senare idag.
Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Många kramar till er ♥

Kommentarer
skrivet av: Jennie

sv: hej tjejen. såg din kommentar på en av mina designers som jag gjort på bloggdesign.nu.

som de står i beskrvningen, så får man ändra färger och sånt. bara så att du blir nöjd.

adda min msn, så att vi kan snacka mer där!

kram jennie

2010-05-24 @ 17:29:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0