This is me!



För det visste ni inte redan va? :) Nä jag höll på att pilla lite med bilder & tycker att detta blev rätt så fint. Jag önskar att jag var lite mer bekant med olika bildprogram & faktiskt kunde göra snygga foton, för att hålla på med foto är otroligt kul. En bra kamera hade inte heller skadat. Men sen finns det en hel del bildprogram på internet som är ganska simpla & som man faktiskt kan hitta på mycket fint med. Beror ju helt & hållet vad man är ute efter. Jag vet egentligen inte var jag vill komma med det här inlägget. Jag söker väl uppmärksamhet som vanligt :) Den här veckan borde mina skor komma, ååh jag längtar så! Dessutom ska jag även sälja ett till par skor, så lite extra pengar i plånkan blir det. Pengar till ett par nya skor som min vän Veber sa! Och det stämmer ju delvis ifall jag hittar gladiatorsandalerna i min storlek. Han är inte helt dum den där Veber :)
Men så är det när man umgås med mig, då blir man automatiskt smart om man inte redan är det!
Tänk på det ni... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0