Svårt att motstå!

Det är mitten av mars snart & jag har ännu inte köpt ett enda par skor för i år. Det borde jag verkligen ha beröm för. Men nu börjar det klia ordentligt i fingrarna, för jag har hittat ett par skor som hade varit dösnygga till ett par stuprörsjeans. Jag har några dagar på mig att fundera... Ska jag eller ska jag inte?



Den bruna färgen är verkligen snygg, men jag har inget brunt att matcha det till & jag brukar inte gå i helsvart, annars hade det funkat. Synd att dom inte finns i svart färg. Hittade ett par andra i svart färg som också är fina, men inte alls lika fina som dessa. Så det skulle nog ändå bli att köra på dom bruna.


Kommentarer
skrivet av: Tanja

Snygga båda två. Men jag hade satsat på dom bruna. Perfekt brun färg. Det brukar vara svårt att hitta=)

2010-03-11 @ 21:57:49
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
skrivet av: NATHY DEMECHO

De bruna var ju riktigt snygga!

2010-03-15 @ 23:15:21
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0