Stan nästa!

Så har man avklarat den här skoldagen med! Snart ska jag ner till stan & kolla runt lite & så ska jag skicka iväg löshåret till tjejen som köpte det av mig. Så jag tänkte att jag ska mata min gris med de pengarna sen. Det var länge sen den fick mat, stackaren.
Jag har ett häfte att läsa igenom med som vi ska ha läst i samband med studiebesöket på psyket imorgon. Så det ska läsas senare när jag kommer hem.
Vet ni vad jag kom på? Nu är det bara 3 dagar kvar tills serbiska melodifestivalen, snart vet vi vem som ska representera oss *håller tummarna för Milan*. Sverige har ju också finalen samma kväll, men för mig är valet enkelt. Jag ska kolla på Serbiens, men jag håller tummarna för Timoteij i svenska finalen :)
Vem/vilka vill ne si som Sveriges representant/er?

Kommentarer
skrivet av: neli

Hej draga :)

Aaaw, tack va snäll du är hihi. Du och din pojk är också söta :)



Hur har din dag varit? :) ♥

KRAM söt ♥

2010-03-10 @ 18:43:59
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0