Snorätare

Till en viss del må jag vara en hemsk människa, eftersom jag vet att det finns flera stycken från skolan som läser min blogg och kommer säkert undra vem denna personen är, men jag är inte så hemsk att jag kommer nämna några namn. Jag tänker inte ens nämna något kön. Så låt oss kalla denna personen DET, som jag nu ska berätta om.

Att vi alla nångång kommer på oss själva me fingret uppkört i näsan är nog ganska vanligt. MEN när vi vet att vi är ensamma & när vi vet att det inte finns någon annan i närheten.

Hur som helst, så var jag i skolan & hade lektion när jag plötsligt ser "DET" sitta bland ja kanske ungefär 10 pers och verkligen GRÖPER i näsan. Jag undrade om det var skattjakt som pågick inne i "dets" näsa. Jag observerar min skolkompis lite diskret för att se hur länge "det" ska hålla på, och det är då jag får min nästa chock: Fingret ut ur näsan och in i munnen!
Mina kräkreflexer har kommit igång... Men det var inte klart där, det fanns tydligen mer "guld" i näsan som skulle ut för att sedan ätas upp.

Nää, det var så nasty så jag var tvungen att fly byggnaden. Det finns faktiskt gränser...

Nej, jag går inte på dagis, jag går på Värnamo Folkhögskola!


Kommentarer
skrivet av: Samantha

FYFAN! Vem var det hahaha

2010-03-08 @ 14:43:14
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
skrivet av: neli

Hahaha, gud va grose :P



Kram söt ♥

2010-03-08 @ 18:41:44
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0