Skopunkten



Skopunkten brukar faktiskt då & då ha skor jag gillar. Men dessa var lite för snygga för att vara från skopunkten faktiskt. Men det är sant, dom finns på skopunktens hemsida. 399 kr. Synd bara att dom inte finns i strl 35. Vet faktiskt inte vilka jag tycker är snyggare. Hade inte tackat nej till båda dock. Men om jag absolut skulle vara tvungen att välja ett par, ifall någon typ stod med en pistol mot mitt huvud & sa att jag skulle välja, ja då tror jag att jag i så fall hade valt par nr 2. Dom med dragkedjan.
Om man ändå hade en storlek större i alla fall. Men, men,jag får leta vidare med mina minifötter.
Fast mitt nästa köp ska inte vara några high heels. Jag vet, det låter helt otroligt. Nä, men jag behöver ett par låga, snygga sandaler till sommaren. Man orkar inte skutta runt i högklackat hela tiden hur snyggt det än är. Därför vill jag hitta ett par snygga gladiatorsandaler, så att man orkar gå runt en hel dag överallt. Har ni några tips på vart man kan hitta sådana, får ni gärna säga till :)
H&M har ett par med nitar nu såg jag, som verkar helt okej. Men jag skulle vilja se dom i verkligheten innan jag köper dom i så fall.

Kommentarer
skrivet av: Trinidaz

SV: Tack för tipset !

2010-03-07 @ 11:37:29
URL: http://trinidaz.blogg.se/
skrivet av: Samantha

Att de inte finns i lite mindra klackar! Åh. Sjukt snygga var dem ja. Du har grym smak fröken.

2010-03-08 @ 14:44:17
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
skrivet av: Sandra

Jag har också stora problem med mina minifötter! På de flesta damavdelningarna så går storleken bara ner till 36 och då måste man köpa sulor och diverse för att fylla ut ett par fina skor i fel storlek.



Har du nå bra tips på affärer/sidor där man hittar små storlekar och snygga skor, utöver alla utländska hemsidor (:

Då skulle jag vara tacksam för att få veta ;p

2010-03-08 @ 21:57:29
URL: http://sandravikstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0