Saknar ni mig?

Hej läsare!
Saknar ni mig
? Dessa dagar har verkligen varit upp & ner när det gäller blogguppdateringen. Vissa dagar orkar jag skriva hur mycket som helst, andra dagar orkar jag inte skriva någonting alls. Det kallas nog bara lathet :)
Det har varit strålande soligt dom senaste dagarna, & hur underbart det har känts. På vissa ställen börjar man se asfalt & jag trodde aldrig jag skulle ge asfalten komplimangen men oooj vad fin & efterlängtad den är. Dock så tror jag den kommer gömmas under snö snart igen för jag är ganska säker på att snön kommer falla snart igen tyvärr.
I Skåne finns det knappt någon snö kvar säger Vlado, man ser gräs & allt. Jag kommer inte ens ihåg hur gräs ser ut. Tänk så underbart att bo i Skåne, där stannar snön aldrig kvar så länge som den gör hos oss. Så det svenska folket borde uppskatta Skåne mer än vad dom gör. Kallar dom danskar osv, skäms på er. Älska Skåne <3

Nu är det helg hur som helst. Vad har ni för planer? Jag har absolut inga planer, bara sitta hemma & ta det lugnt. Det är lika skönt det med, då går inte helgen för snabbt.
Får se om det blir några fler uppdateringar idag, men nu tar jag & avslutar för den här gången. Ha en fortsatt fin lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0