Regn, Ullared-respektlösa människor, Jönköping & ännu mera regn

Godkväll mina vänner, läsare & älskade!

Min rubrik förklarar hela min dag ganska bra. Lördagen startade ganska tidigt för vår del då vi skulle åka iväg till Ullared. Klockan 10 ganska så exakt var vi framme & tro det eller ej men 2 timmar senare var vi redan klara. Det var så länge sen jag såg så mycket folk inne på Gekås. Gud vilka monster människor kan vara. Bara för att det är trångt där inne så behöver man inte trängas & vara respektlös. Jag förstår att man utav misstag kan råka knuffa till någon men då ber man ju om ursäkt. Men dessa monster, odjur & allt vad man ska kalla dom brydde sig inte det minsta. Tror det tog mindre än 5 minuter inne på Gekås & jag var FÖRBANNAD. Vanligtvis brukar det krävas ganska mycket för att göra mig arg, men detta var droppen. Jag ville bort därifrån så fort som möjligt.
Anyways, jag plockade på mig lite småsaker bara såsom hårsnoddar, hårnålar, ansiktsmasker som jag vanligtvis brukar köpa med mig när jag är där. Jag köpte även mineralpuder som jag hoppas jag kommer bli nöjd med. Jag brukar köra på L'oreals mineralpuder men nu tänkte jag testa på Maybellines som kostade 95 kr. Jag köpte även med mig 2 paket slingblondering ifall jag bestämmer mig för att fixa den blonda slingan. Slingblondering är mycket bättre än vanlig blondering, ett tips till er som funderar på att bli ljusare i huvudet.

Eftersom vi blev klara i Ullared så tidigt så bestämde vi oss för att åka hem till Värnamo & sen bege oss vidare till Jönköping. Det var meningen att vi skulle göra det imorgon men när vi ändå hade så mycket tid över nu så var det lika bra att ta det idag. Bror hade bestämt sig för att köpa Nintendo Wii så det var därför vi åkte. Själv passade jag på att köpa en korsett som bara kostade mig 69 kr till slut efter att jag la fram min 50 kr-rabattkupong & 20%-kupong på valfritt underklädesplagg. Haha, är man fattig student så blir man jätteglad för såna erbjudanden.
Hur som, bror fick sitt Nintendo Wii, jag fick min korsett, vi avslutade vår shoppingrunda med mjukglass doppad i choklad & sen smoothie från Naked Juice Bar. Ny ägare dessutom som var hur trevlig som helst. Det uppskattades efter 2 timmar i Ullared.

Regn! Det har regnat hela dagen & trots att jag vanligtvis hatar regn så är jag nästan lite glad över det. Men endast för att jag vill att det ska få bort all snö. Nu är det bara lite snöhögar här & var annars är det borta. Dock vill jag inte att regnet ska gå till överdrift som det brukar göra. Men det sägs att efter regn kommer det sol :)

Till slut måste jag berömma min älskade pojkvän som faktiskt har varit jätteduktig på att höra av sig från Norrköping. Jag är så stolt över honom :) Han verkar ha det kul där uppe & det är han värd. Visst har det varit jobbigt att inte ha honom här, men man måste ju hitta tid att träffa sina vänner med. Speciellt om man inte har träffats på flera år. Imorgon får jag i alla fall träffa honom lite snabbt, det är jag superglad för.
Sen ska jag spela Wii hos bror :)



Update: Just ja,jag köpte även en tränings-BH så att mina pattar inte knockar mig i ansiktet varje gång jag tränar (för det är så ofta). Tyckte ni skulle veta det :) Min är vit dock, men så här ser den ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0