Pussa mig



Hur söt är han inte? Ååh vad jag saknar min lille Oskar! Han var så liten i somras, så liten & oskyldig som en liten bebis. Nu vaktar han huset & låter ingen komma in på gården, haha. Frågan är om han kommer låta oss komma in på gården i sommar när vi kommer ner till Serbien. Men han borde väl komma ihåg oss? Någon hundexpert som vet?

Vi har en till valp nu som vi inte har sett än, inte ens på bild. Han gick utan namn ganska länge, så kom jag på att vi ska döpa honom till Laki (nej, inte efter Lara, haha). Det var ju jag som gav det fina namnet Oskar till Oskar med. Oskar & Laki blir väl fint :)

Älskar hundar, jag vill verkligen ha en liten vovve när jag flyttar hemifrån. Men jag vet också hur mycket jobb det krävs för att ha hand om en hund. Så jag kommer tänka över flera gånger innan jag bestämmer mig för att verkligen skaffa en.
En sån här vill jag ha :) Eller en fransk bulldog...

Kommentarer
skrivet av: neli

Oooh vilka söta hundar :D Jag älskar hundar ♥♥ Vooff vooff är kärlek haha.



Och ja, oroa dig inte, din lilla Oskar kommer komma ihåg dig hihi. Det gjorde min hund som jag hade :)



Hoppas att du haft en bra dag tjejen.

KRAM ♥

2010-03-11 @ 22:28:24
URL: http://nelilicious.blogg.se/
skrivet av: Sara

Nej vad fina :O kan ju inte vara på riktigt!!

2010-03-17 @ 17:29:08
URL: http://starburst.blogg.se/
skrivet av: sara

Vad mysigt!!

2010-03-17 @ 22:39:42
URL: http://starburst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0